Kodulehe Hoolduse ja Arenduse Kriitilisus

Rémi J. Tandre
Rémi J. Tandre

Sisuhaldur

Kodulehe Hoolduse ja Arenduse Kriitilisus

Koduleht toimib ettevõtte digitaalse visiitkaardina internetis, kujundades esmamuljet klientidele ning mõjutab nende otsust sinu kasuks või vastu. Enne veebis ostu sooritamist või teenuse valimist teeb 87% inimestest veebiuuringuid. Kliendid, kes kaaluvad teilt toote ostmist või teenuse kasutamist satuvad tõenäoliselt teie veebisaidile.

Kui teie veebisait jätab neile teie ettevõttest negatiivse mulje, jätkavad nad tõenäoliselt oma uurimistööd konkurendi veebisaidil ja te võite jääda ilma müügist. Samuti kasutajad, kellel on veebilehel kehv kasutajakogemus, teeb 89% ostu hoopis konkurendi juures. Seega hooldatud, ajakohane ja töökindel veebileht on oluline maine kujundaja.

Regulaarne hooldus hoiab ära sellised halvad kasutajakogemused ja julgustab potentsiaalseid kliente teie veebisaidil püsima, suurendades seega teie müügivõimalusi.

Kriitiliseks Kujunevad Põhjused ja Tegelikud Kasud Arenduses ja Hoolduses

Vananenud sisu mõjutab halvasti ettevõtte mainet ning põhjustab potentsiaalsete kliendite kadumist ning lahkumist konkurentide lehtedele.

Veebilehe regulaarne hooldus ja arendus on oluline mitmel põhjusel. See tagab veebilehe turvalisuse, parandab jõudlust, mis omakorda mõjutab kasutajakogemust ja otsingumootori positsioone.

Regulaarne iga kuine hooldus väldib suuri kulutusi, ootamatuid probleeme, tagab veebilehe tervise, tõstab veebilehe usaldusväärsust ja säilitab SEO-optimeerimise.

Ekspertide nõuannete ja toetusega on veebilehe hooldamine mugav ja efektiivne protsess, mis tasub end ära pikaajaliselt.

Veebilehe turvalisus

Allpool illustreerivas pildis on näha, mis turva riskid kaasnevad sellega, kui teie veebileheküljel puuduvad turvapluginad jms.

(Allikas: Interpol)

Viimase aasta suuremate (teadaolevate) küberrünnakute käigus varastatud isikuandmete ja profiiliteabe maht ulatub hinnanguliselt sadadesse miljonitesse. Ettevõtted kaotasid küberrünnakute tõttu keskmiselt 1,52 miljonit eurot (kaotatud ärimaht), samas kui suured rikkumised (mis hõlmavad 1 kuni 10 miljonit andmebaasi) läksid maksma keskmiselt 50 miljonit eurot.

Kuidas mõista, millal vajad spetsialisti abi?

  • Koduleht laeb aeglase, hoolimata kõikidest optimeerimiskatsetest.
  • Pärast uuendusi tekivad tehnilised probleemid.
  • Veebileht on langenud otsingumootorite tulemustes tahapoole.
  • Kodulehte rünnatakse korduvalt või esineb turvaprobleeme.

Seega lühidalt kõige olulisemad aspektid:

  1. Sisu Värskus: Kodulehe sisu peab alati uuendama, tuues välja ettevõtte kõige olulisemad muudatused ja jagades teadmisi läbi blogipostituste.
  2. Tehniline Hooldus: Platvormi ja pluginate regulaarne uuendamine on vältimatu, kuid tuleb teha kindlaks, et uuendused oleksid ohutud ning oleks tehtud varukoopia.
  3. Turvalisus: Turvapluginad ja regulaarsed varundused on olulised kodulehe kaitseks rünnakute eest ning andmete kaitsmiseks.
  4. Kiirus: Kiire veebileht parandab kasutajakogemust ja SEO-d ning nõuab optimeeritud pilte ning vähem pluginaid.
  5. Mobiilisõbralikkus: See on tänapäeval ekstreemselt oluline, kuna üle pooled külastajad kasutavad nutitelefone ja tahvelarvuteid. Seega veendu, et veebileht töötab sujuvalt ka nutiseadmetes.

Kelle poole pöörduda?

Kuigi iseseisev hooldus on soovituslik, võib parim otsus olla spetsialisti kaasamine, sest sellega säästad sa aega, peavalu ning tagad optimaalse tulemuse ilma tehniliste probleemideta.

Kui oled jõudnud järeldusele, et vajad proffide abi, võid julgelt pöörduda meie poole siin.

30

Mar 2024

Share

Previous

Kodulehe Hoolduse ja Arenduse Kriitilisus
Kodulehe hooldus, Kodulehe haldus

Kodulehe Hoolduse ja Arenduse Kriitilisus

Koduleht toimib ettevõtte digitaalse visiitkaardina internetis, kujundades esmamuljet klientidele ning mõjutab nende otsust sinu kasuks või vastu. Hooldatud, ajakohane ja töökindel veebileht on oluline maine kujundaja. 

Rémi J. Tandre